מופע טלפתיה – למד כיצד להתחבר טלפתית?

טלפתיה היא סוג של שידור שאינו דורש ערוצי חישה אנושיים ואינטראקציה פיזית. המונח נטבע לראשונה בשנת 1882 על ידי המלומד הקלאסי פרדריק ה. צורת תקשורת זו יכולה להתרחש במוח או במרחק.

מה זה טלפתיה?

טלפתיה היא הרעיון של להיות מסוגל לתקשר עם אדם אחר מבלי להפריע לו פיזית. המונח טלפתיה נטבע לראשונה על ידי המלומד הקלאסי פרדריק ו. בשנת 1882. יש לו צורות שונות, כולל תקשורת טלפתית וקריאות נפשיות, והוא יכול להתייחס גם להעברת מידע עקיף.

טלפתיה יכולה להיות כלי יקר ערך במצבים חברתיים. זה יכול לעזור לחבר מחדש שותפים וחברים. זה גם יכול לעזור לאנשים שחשים ביישנים או מפחדים מדחייה. אנדריאה דונלי, מדריכה שמיימית ומרפאת אנרגיה, מעודדת אנשים לראות בטלפתיה שלוחה טבעית של יכולות אנושיות.

טלפתיה היא תהליך של תקשורת רעיונות, מחשבות ורגשות עם אדם אחר. תהליך זה יכול להתבצע מילולית או לא מילולית. במצבים רבים, האדם יכול לתקשר עם מישהו שיכול לקרוא את מחשבותיו, אבל לא יכול להבין אותן. יכולת זו ידועה גם כטלפתיה, ונעשה בה שימוש במגוון תוכניות טלוויזיה וסרטים.

יש אנשים שמשתמשים בטלפתיה שלהם בדרכים מתקדמות יותר, אשר כרוך שידור וקבלת מחשבות. היכולת לקרוא מחשבות של אנשים אחרים היא אחד השימושים המתקדמים ביותר של הכוח. טלפתים מתקדמים יכולים אפילו לשלוט במוחם של מטרותיהם ולתפעל את רגשותיהם ומחשבותיהם. יכולת זו יכולה גם לעזור לאנשים בעלי כישרון פסיכולוגי לחזק את כוחותיהם הקודמים.

כיצד אתה מתקשר טלפתית?

כדי ללמוד כיצד לתקשר טלפתית צריך הנמען והשולח להבין זה את גופו ומוחו של זה. ללא הבנה ברורה של זה, מסרים טלפתיים יכולים להיות מעוותים, לא ברורים, או מעורבים. זה יכול לגרום להשפעות שליליות ולעכב את פוטנציאל הריפוי של המסר. לכן, תרגול היכולות הטלפתיות שלך על שותף בפועל הוא חיוני.

יש אנשים סקפטיים לגבי יעילותה של הטלפתיה, אבל יש לה יתרונות רבים. ראשית, אתה יכול להשתמש בו כדי להתחבר מחדש עם חברים ושותפים. שימוש בטלפתיה כדי להתחבר עם אנשים אחרים יכול להיות דרך נהדרת להתגבר על ביישנות ופחד מדחייה.

בעוד שאתה יכול להשתמש בטלפתיה כדי לקרוא מחשבות של אנשים אחרים, תקשורת טלפתית כרוכה גם בהשתלת מסרים במוחו של אדם אחר. כדי לתרגל את המיומנות הזאת, אתה צריך לעשות מדיטציה. הרהורים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לכוון את מחשבותיך לאנשים אחרים.

תקשורת טלפתית גורמת להשפעות חיוביות רבות, כולל שינויים גופניים, ריפוי רגשי וריפוי רוחני. השפעות אלה מורגשות הן על ידי השולח והן על ידי המקבל. המדע גם הוכיח שטלפתיה היא שיטת תקשורת לגיטימית. רופרט שלדרייק, ביולוג ידוע, ביצע מספר ניסויים המראים שאנשים יכולים לתקשר דרך גלים לא לוקאליים.

הכוח של מערכות אמונה יכול להשפיע על היכולת שלך לתקשר באופן טלפתי. כפי שרופרט שלדרייק מציין, הכוונה היא מרכיב חזק בתקשורת טלפתית מוצלחת. גורם זה מאפשר לחגורה שחורה של קראטה לפצח בלוק עם ידו, ילדה בת תשע ללכת על גחלים חמות בכפות רגליה היחפות, ואפילו חיות, שרבים רואים בהן בלתי אפשריות, לתקשר.

טלפתיה מרחוק

טלפתיה מרחוק היא יכולת המאפשרת לאנשים לתקשר זה עם זה באמצעות שליחת הודעות וקבלת הודעות. היכולת ליצור קשר טלפתי עם אדם אחר דורשת תרגול והרהורים, המלמדים את המוח להתמקד ולהפנות את מחשבותיו. מיסטיק מיכאלה ממליצה לשלוח מסר קטן למישהו בזמן שאתה עושה מדיטציה ומבקש מהאני העליון שלך לבקר את התודעה של האדם.

יכולת זו יכולה לעזור לאנשים שחשים ביישנות או חוסר ביטחון לגשת לאחרים. זה גם עוזר לאנשים שמפחדים מדחייה או מרגישים טיפשים מול אנשים. לדברי אנדריאה דונלי, מדריכה שמיימית ומרפאת אנרגיה, טלפתיה היא הרחבה טבעית של יכולות אנושיות.

היכולת לתקשר עם מישהו מרחוק נחקרה במשך שנים רבות, אבל רוב הראיות לקיומה מקורן בחשבונות אישיים. סיפור אחד מספר על אישה, ג 'מה, שהרגישה לחוצה למטה, עולה לבדוק את אחותה התאומה ליאן, שהתמוטטה באמבטיה. ג 'מה עשתה החייאה לאחותה, והיה ברור שהיא יכולה לחוש במצבה של אחותה. בדומה לכך, לתאומים יש רשתות מודעות דומות והם עשויים לתקשר באמצעות טלפתיה.

בנוסף לטלפתיה מרחוק, יש המאמינים שהצבא האמריקאי פיתח את היכולת להשתמש בטלפתיה מלאכותית. למעשה, הם אולי השתמשו בשמועות חטיפה חייזריות כדי להסתיר את קיומה של טלפתיה סינתטית כדי להגן על חטופים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.orenshalom.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A4%D7%A2-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%94/