הצימרים הטובים ביותר לירח דבש

אם אתה מחפש מילוט רומנטי לשניים, צימרים יוקרתי הוא הבחירה המושלמת. צימרים אלה משלבים את הסגנון של מלון עליון עם אווירה ביתית יותר ולרוב מגיעים עם תג מחיר סביר יותר. המותרות הטובות ביותר של צימרים הן מסוגננות ונוחות, המשלבות פנים מתוחכם עם נגיעות ביתיות, כמו טרקלינים נוחים. מארחיהם שמחים גם לתת עצות בנוגע לאטרקציות ופעילויות מקומיות.

לזוגות שמחפשים מילוט רומנטי במישיגן, בית הורון הוא מקום נהדר לשהות בו. B&B זה ממוקם על אגם היורון בין אוסקודה לטאווס ומציע תצוגה פנורמית של המים. המגורים מרווחים וכוללים מיטות מלכים וחדרי אמבטיה פנימיים. מסעדת B&B מנוהלת גם על ידי השף מארק סרג 'נט (Mark Sargeant). אורחי פונדק יכולים לצפות לארוחת בוקר יבשתית שנשלחה לחדרם. יש חדרים עם אמבט ג 'קוזי.

בריחה רומנטית בקולורדו עשויה לכלול שהייה ב ”בי אנד בי” יוקרתי. התפאורה הרומנטית של אחוזת ראש הגבעה לינה וארוחת בוקר היא מושלמת לשניים. ממוקם על גדות נהר ביג תומפסון, פונדק רומנטי זה מאפיין סוויטות מעוטרות בנפרד עם אמבטיות של שני אנשים. בחלק מהסוויטות יש גם מרפסות נוף המשקיפות על הנהר. המלון מגיש ארוחת בוקר חינם בכל יום. השף גם מכין פיקניקים מתחשבים לאורחים. תיקונים אחרים בצימרים הרומנטי כוללים לוח שחמט גדול מדי, הפופולרי באיילים.

מותרות צימרים הן נהדרות לזוגות שמחפשים בריחה מהמולה והמולה של עיר. הפסקה רומנטית יכולה גם לספק הזדמנות להתחבר מחדש עם בן הזוג שלך. רבים מאלה מציעים חבילות זוגיות בלבד. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ונוחיות החדר, ולכן עדיף לבדוק את זמינות המגורים מראש.

ממוקם רק שעתיים וחצי ממרכז העיר בוסטון ופחות משעה מהרי ברקשייר, פונדק האחוזה מציע דרכים רומנטיות לשניים. הפונדק מוקף יערות והוכר כאחד המקומות הרומנטיים הטובים ביותר לשהות בניו אינגלנד על ידי Trip Advisor ו-Travel Channel. זוגות יכולים גם ליהנות עיסוי מרגיע בחדר במהלך שהותם. בחדרים המרווחים בפונדק הזה יש כבאים רומנטיים ואמבטיות ג 'קוזי לשני אנשים.

מילוט רומנטי לשניים יכול לכלול טירת מארן לינה וארוחת בוקר בדנבר. לינה וארוחת בוקר זו מתמזגת עם הסביבה ומאפיינת עיצוב ויקטוריאני מסורתי. הפונדק מגיש ארוחות בוקר מצוינות, ותה אחר הצהריים זמין לפי בקשה. בנוסף לכך, השטח בנוי בצורה קפדנית.

פרטים נוספים בלינק: https://www.zimerzugi.co.il/prestige.html