מונית מירושלים לשדה התעופה

ישנן מספר דרכים להגיע לשדה התעופה מירושלים וממנה. אתה יכול לקחת מונית, שנקראת "שרות" בעברית. ניתן לקחת גם אוטובוס אך בשלב הבא, תצטרך לרכוש כרטיס. עם זאת, תהליך זה יכול להימשך מספר שעות, ותורים ארוכים בתאי כרטיסים עלולים לגרום לך לפספס את הטיסה שלך. אם אתה לא רוצה לחכות לתורים ארוכים, אתה תמיד יכול לשלם לנהג עבור הנסיעה ישירות.

דרך נוספת להשיג מונית לשדה התעופה היא על ידי קריאת מונית. שלא כמו בערים אחרות, מוניות בישראל מזוהות בקלות, והנהג יפתח את הדלתות ויאפשר לך לטפס פנימה. למונית יהיה גג, אז אתה יכול לשים את המזוודות שלך שם, אם אתה צריך. אתה צריך גם לחפש מונית צהובה במזרח ירושלים. מספר הרישום של מונית הוא על השמשה הקדמית.

אתה יכול גם לקחת שרות. מוניות שרות הם נוחים וזולים, ויקח אותך לשדה התעופה. עם זאת, עליך להזמין נסיעה טובה מראש כדי להימנע מלהמתין זמן רב. אתה צריך גם לתת טיפ לנהג אם אתה מרוצה מהשירות שלהם. כאשר אתה מתכנן נסיעה לירושלים, עליך להזמין מונית מוקדם ככל האפשר כדי לא לשלם עמלות נוספות. אם אתה מבקר בעיר בפעם הראשונה, עדיף להזמין מונית מראש.

אתה יכול גם לקחת מונית משדה התעופה לירושלים. מוניות אלה הן מיני-ביבוסים משותפים שיכולים להכיל 10 נוסעים. בשעות העומס, שרשראות רצות בין שדה התעופה לעיר. אתה יכול למצוא את המוניות האלה מחוץ לאולם האריברים בקומה ג 'הם מורידים אותך בכל מקום בעיר או לאסוף אותך במלון שלך. המחירים משתנים בהתאם ליעד שלך. ושורטים זמינים בכל רחבי הארץ, כך שהם אפשרות טובה בשבילך לשקול.

אם אתה טס לישראל, אתה יכול לקחת מונית משותפת לעיר מנמל התעופה בן-גוריון. המוניות האלה פועלות 24 שעות וגובות בערך 30 דולר. שירות מוניות משותף זה יקח אותך לירושלים, וגם יחוג עד שכל הנוסעים יירדו ממנו. הנסיעה תימשך כ- 40 דקות. אל תשכחו להזמין מראש כדי למנוע המתנה ארוכה. אתה אולי רוצה להזמין מונית משותפת, אבל יש להם הנחות לירידה וטנדרים.

אתה יכול גם לקחת מונית משדה התעופה למצדה בישראל. מסע רגלי פופולרי זה הוא שלוש שעות הלוך ושוב קלה. מומלץ בחום לכל מי שמתכנן לבקר בישראל. תוכל למצוא את הטיול כדאי יותר ממה שאתה יכול היה לצפות. ומונית מירושלים לשדה התעופה תעלה לך רק 15 דולר. המחיר יהיה תלוי במקום שבו אתה שוהה, אבל אתה בהחלט תהיה אסיר תודה שבחרת מונית מירושלים לשדה התעופה.

פרטים נוספים: https://www.mehadrintaxi.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%93%D7%94-%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%95%D7%A4%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/