סנפלינג מצפה רמון – כמה טוב זה?

אם אי פעם חשבת על סנפלינג מצפה רמון, אז מצפה לך תענוג! מכתש זה מתפאר בצוקים עצומים ובאחד הצוקים המרהיבים ביותר בישראל. אתה אפילו יכול להשתמש בחבל סנפלינג באיכות גבוהה. מדריך מוסמך יעזור לך לרדת מצוק המכתש, והוא או היא יציעו פרשנות על הנוף וההיסטוריה של האזור.

הדרך הטובה ביותר ללמוד את הספורט הזה היא לצפות בוידאו של מדריך מקומי. אתה יכול גם לקרוא על טיפוס טיפים. הנה כמה קווים מנחים בסיסיים:

ראשית, חשוב לדעת שסנפלינג הוא פעילות בטוחה. אתר הסנפלינג ממוקם ליד מרכז המבקרים ונמצא במרחק של כמה דקות. יש כמה גבהים שונים לבחירה: 15 מטר למתחילים ו-30 מטר למתקדמים. הטיול לאתר הוא קל ונוח. ומכיוון שהוא ממוקם על מכתש, אתה תהיה מוקף בנופים יפים של מדבר הנגב.

למי שלחוץ מגבהים, סנפלינג הוא פעילות בטוחה. מדריכים מקצועיים ידריכו אותך לאורך כל הפעילות, ואתה יכול לקחת את כל המשפחה שלך על החוויה. תקבלו הוראות 24 שעות מראש כדי להבטיח בטיחות. הסנפלינג בישראל מפוקח על ידי מדריכים מקצועיים. פעילות זו מתאימה לכל הגילאים והיכולות. מדריכי הטיולים יוכלו לתת לך את כל עצות הבטיחות שאתה צריך כדי שתהיה לך הרפתקה מהנה בחוץ.

פעילות גדולה נוספת באזור היא טיולים או ג 'יפים. אתה יכול לשלב רפל עם ג 'יפים או מחנאות כדי להפוך את הטיול שלך שלם. להתרגשות רבה יותר, אתה יכול גם לשלב את הטיול שלך עם פעילויות אחרות כמו ג 'יפ או מחנאות. אתה גם יכול לטייל ולחקור את המדבר עד תום. אתה תהיה מתוגמל עם נוף מדהים של המכתש מהמכתש. אם אתה מחפש קצת יותר הרפתקה, יש פעילויות רבות אחרות לבחור במצפה רמון.