מה שאתה צריך לדעת על השכרת מקרנים

אם אתה צריך לשכור מקרן לאירוע מיוחד, אתה צריך למצוא חברה להשכרה אמינה. חברות השכרה רבות מציעות אחריות ומדיניות החלפה, ואתה צריך לדעת את הפרטים של פוליסות אלה לפני חתימה על חוזה שכירות. ודא שאתה בודק את גודל המקרן לפני שאתה מתחייב. אם המקרן הוא גדול מדי עבור החדר, זה יכול להקשות על המצגת שלך וזה לא יכול להיות קרוב לקיר כמו שהיית רוצה.

לפני ששוכרים מקרן, חשוב לשקול את המרחק שבו משתמשים בו. מרחק הזריקה משתנה בין המודלים, ותצטרך להיות במרחק מסוים כדי לקבל תמונה ברורה. לרוב חברות ההשכרה יש תפריט הגדרות באתרים שלהם כדי לכוון את הזריקה, אבל אתה תמיד צריך להשאיר אותו נמוך ככל האפשר כדי לא להפחית את איכות התמונה.

גודל המקום שלך הוא גורם נוסף שיש לשקול. המקרן שאתה בוחר צריך להיות מתאים לגודל החדר והקהל. זכור שכל פרט חשוב, אז אם אתה שוכר מקום, כל פרט נחשב. לדוגמה, קהל קטן עד בינוני יכול להשתמש במקרן 3500 לומן, בעוד קהל גדול זקוק לדגם בעל 5000 עדשות או גבוה יותר.

הבהירות של מקרן תלויה בתנאי התאורה ובסוג התמונה שברצונך להציג. חלקם נועדו להציג תמונות מחשב טובות, ואילו אחרים נועדו לייצר תמונות וידאו בינוניות. כדי להימנע מבעיות בהשכרה, בדוק את המפרט של המקרן. ישנם גם סוגים מסוימים של השכרות שיש להם הגדרות מיוחדות לסוגים שונים של מדיה. לפני קבלת החלטה סופית, בקש מחברת ההשכרה להסביר את הדרישות הספציפיות לאירוע שלך.

מספר דברים שצריך לברר לגבי השכרת מקרנים:

בעת בחירת חברת השכרת מקרנים, ודא לשאול אותם מספר שאלות על סוג האירוע שאתה מתכנן. למקרן טוב צריכה להיות העדשה הנכונה, שהיא המדידה של כמה בהירה התמונה. כאשר אתה שוכר מכונת הקרנה, עליך גם להקפיד לשקול את סוג הפרוייקט שאתה צריך להציג. תצטרך לבחור מודל שיתאים ביותר לצרכים שלך.

מקרן צריך להיות תואם עם המקום. בחירת מקרן שמתאים למסך המקום חשובה מאוד. בעת השכרת מקרנים נייד, תצטרך לזכור את 'לזרוק' של היחידה. זריקה מתייחסת למרחק שבו העדשה מצביעה. אתה צריך גם לשים לב להשלכת המכשיר. לדוגמה, אם המסך קרוב מדי לקהל, ה ”לזרוק” יכול להשפיע על איכות התמונה.

זריקת מקרן קובעת את הבהירות. הזריקה היא המרחק שבו הוא מקרין את אותה תמונה. אם אתם הולכים להשתמש במקרן עם זריקה אחרת, אתם צריכים לוודא שהמסך נמצא באותו חדר כמו מכשיר ההקרנה. ודא שאתה יודע לזרוק המדויק של היחידה לפני שאתה לשכור אחד. כדאי שתבדוק את איכות התמונה, כיוון שזה ישפיע על כמות האור שמכשיר ההקרנה מקבל מהhמסך.

לפני ביצוע הזמנה, לשאול את חברת ההשכרה כמה שאלות. רוב חברות ההשכרה ישאלו אתכם על מספר האנשים בקהל, גודל החדר, ומספר העדשות הדרושות לצפייה בתמונות. אם אתה מחפש מקרן באיכות גבוהה, אתה צריך לבחור מקרן בזריקה גבוהה. אתה תהיה שמח שעשית. זה גם קל למצוא חברת השכרה שיודעת את הפרטים הקטנים של המקרנים שיש לה.

לפני שאתה שוכר מקרן, זה רעיון טוב לשאול את חברת ההשכרה כמה שאלות. לדוגמה, אתה צריך מקרן למסיבה קטנה לשיפור הבית, או אירוע עסקי גדול? אם כן, תצטרך מודל כוח עליון לחדר גדול יותר. זה חשוב להבין את הניואנסים של הזריקה לפני שאתה מקבל החלטה על הסוג הנכון של מקרן לצרכים שלך.