גלו את יופיו של הדרום עם טיולי הג'יפים שלנו

דמיינו לעצמכם שייט בנופיה המגוונים של דרום ישראל, מוקפים בפלאי גיאולוגיה והיסטוריה עתיקה, כשהשמש המדברית החמימה מאירה את האופק.

טיולי הג'יפים שלנו מציעים את השילוב המושלם של הרפתקה וגילוי, תוך כדי ניווט בשבילים ציוריים, מפגש עם חיות בר וסיור בציוני דרך היסטוריים בהדרכת מומחים. התכוננו למסע בלתי נשכח במדבר הנגב עוצר הנשימה וסביבתו, כאשר כל פנייה מציעה נופים ציוריים וטעימה של תרבות עשירה. שבו לאחור, חגרו ותנו לנו להדריך אתכם דרך חוויה של פעם בחיים.

גלו מסלולי נוף בדרום עם טיולי הג'יפים שלנו

טיולי ג'יפים בדרום, NEGEVLAND מאפשרים לכם להתפעל מנופיה המגוונים והציוריים. מהתצורות הגיאולוגיות מעוררות ההשתאות של מכתש רמון ועד הגבעות המתפתלות והגליות של מדבר יהודה, כל נוף מציע נוף ייחודי שישאיר אתכם חסרי נשימה.

אחד משיאי טיולי הג'יפים שלנו הוא ביקור בכפרים הבדואים המרתקים, המספקים למבקרים הצצה לאורח חיים עתיק יומין שממשיך לשגשג בעולם המודרני. הקהילות הבדואיות ידועות בהכנסת האורחים החמה שלהן, מה שמבטיח שהמסע שלכם בדרום יהיה מעשיר מבחינה תרבותית כמו שהוא מהפנט ויזואלית.

בואו לחוות את מיטב הנוף של האזור מהנוחות של ג'יפ פתוח, מכיוון שהוא מספק נקודת מבט שאין דומה לה על היופי הטבעי והקהילות המקומיות שקוראות לאזור קסום זה ביתן.

גלו ציוני דרך היסטוריים בטיולי הג'יפים שלנו בדרום

נופי הדרום משופעים באתרים היסטוריים מרתקים, חלקם נגישים ברכב בלבד וניתן לגלות אותם בטיולי הג'יפים שלנו. מקום אחד כזה הוא העיר העתיקה ממשית שבהר חברון. שרידי האדריכלות של העם הנבטי, החבויים בתוך השטח המחוספס, מציעים הצצה אל העבר, ומציגים לראווה את ההרמוניה בין עיצוב עתיק לתחבורה מודרנית.

בעודכם חוצים את חולות הזמן, דמיינו שאתם הולכים בדרכו של ט.א. לורנס, הידוע יותר בשם לורנס איש ערב. טיולי הג'יפים שלנו ייקחו אתכם באותם שבילים בהם נסע בעבר, ויפיחו חיים בסיפורו המדהים. המדבר העצום שנפרש לפניכם משמש כהתגלמות חיה של ההיסטוריה שהתרחשה כאן פעם.

יתר על כן, השיירות הנבטיות האגדיות שנסעו בדממה לאורך דרך התבלינים טיפחו בעבר קשרים בין ערים רחוקות, העומדות על תילן עד היום. רשת סחר עתיקה זו, רוויית המשמעות ההיסטורית, מתעוררת לחיים בטיולי הג'יפים הסוחפים שלנו, מחוץ למסלול, דרך הממלכות הדרומיות עוצרות הנשימה של ישראל.

צפו בתצפיות חיות בר בטיולי הג'יפים שלנו בחיק הטבע הדרומי

צאו לחוויית טבע מסורתית ואותנטית בעודכם חושפים את הטבע הדרומי של ישראל השופע חיות בר ייחודיות. גלו ארץ המאוכלסת על ידי יצורים כמו שועל המדבר, יעלים, קרקל וציפורים נדירות – הצצה מרתקת למגוון הביולוגי של האזור.

טיולי הג'יפים המעוצבים בקפידה שלנו מציעים לכם את ההזדמנות הטובה ביותר לחזות בבעלי חיים חמקמקים אלה בסביבתם הטבעית. כאשר יתמזל מזלכם לזהות אותם, זכרו לעצור את הג'יפ ולהתבונן בשקט, לשקוע ברגע. לחוויה סוחפת עוד יותר, שקלו לבקר בשמורת חי-בר – מקלט מוגן לחיות בר מקומיות. צלם תמונות מדהימות של בעלי החיים המדהימים האלה עם התמיכה של מערכת auto-stop-live שלנו, כדי להבטיח שתזכור את ההרפתקה שלך במשך שנים רבות.

צאו להרפתקת חיות בר שאין כמותה תוך כדי סיור בציוני דרך היסטוריים ונופים עוצרי נשימה בחלקים הקודמים. היכונו להתרגשות כדי להמשיך בחלק הרביעי שלנו, שם תמצאו פעילויות חוצות מלאות אדרנלין שמחכות לכם במדבר הדרומי של ישראל.

בואו לחוות פעילויות טבע מלהיבות עם טיולי הג'יפים הדרומיים שלנו

אין דרך טובה יותר לחקור את מרכז האדרנלין של דרום ישראל מאשר עם טיולי הג'יפים הדרומיים שלנו. הסיורים שלנו מציעים את השילוב המושלם של הרפתקה והתרגשות, ומספקים פלטפורמה לפעילויות חוצות שונות שהפכו את האזור למועדף בקרב מחפשי ריגושים.

סנפלינג במורד צוקי מדבר תלולים, טיולים רגליים דרך תצורות גיאולוגיות מרתקות, ודאייה במורד דיונות חול זהובות תוך כדי גלישת חול הם חלק מהחוויות המלהיבות שתוכלו לקחת בהן חלק במהלך שהותכם בדרום. אל תדאגו מסכנות בטיחות פוטנציאליות, מכיוון שמזג האוויר היפה שלנו שומר על השטח במצב אופטימלי למיזמים מרגשים כאלה.

המדריכים המנוסים שלנו בנגב לנד בקיאים בטכניקות הישרדות ויראו לכם את הדרכים הבטוחות והמהנות ביותר לחקור את השממה. בואו לשקוע בהרפתקה הדופקת שמחכה לכם, וגלו מחדש את התשוקה שלכם לחיק הטבע עם טיולי הג'יפים הדרומיים שלנו.