איך לארגן טיול ספארי באפריקה עם ילדים

לא קל למשפחות המטיילות עם ילדים קטנים לארגן טיול ספארי באפריקה. מחנות רבים אינם מתאימים לילדים, ולכן עדיף לבחור במדינה שתאפשר להם לשוטט חופשי. חשוב לתכנן מראש אם אתה מתכוון לקחת את הילדים שלך לספארי. יש כמה דברים לזכור לפני הזמנת הטיול שלך.

קרא על התרבות לפני שאתה הולך. זה יכול להיות מרתק עבור הילדים שלך ללמוד על החיים של בעלי החיים של מדינות שונות. אתם יכולים גם להקדיש זמן להתנדבות עם ארגונים מקומיים ולבנות מרפאות ובתי ספר באפריקה. אם ילדיך יהיו סבלניים וירצו ללמוד על תרבות חדשה, הם ישמחו לחולל שינוי. הם יוכלו להבין את התרבות ואיך אנשים חיים במדינות שונות.

בעוד שחברות רבות לא ייקחו ילדים מתחת לגיל 12, חשוב לבחור חברה שתהיה ידידותית למשפחה. חברה המציעה ספארי לילדים מתחת לגיל 12 היא בחירה טובה. חברות אלה גם לעתים קרובות יש מסלולים משפחתיים ספציפיים, כך שאתה יכול לבחור טיול שמתאים לגיל ולצרכים של הילד שלך. זה רעיון טוב לילדים מבוגרים לצאת לספארי עם חברה מומלצת.

כדי לתכנן טיול ספארי מוצלח עם ילדים, אתה חייב לשקול את העונה. בעוד שהחודשים היבשים יותר הם הזמן הטוב ביותר לראות את המשחק, רוב אפריקה מתאימה לכל העונות. ציפורים קלות יותר בעונה הגשומה, אז תזמין את הספארי שלך בחודשים הרטובים יותר. בדרך זו, תוכלו לראות יותר של הציפורים, כולל אלה שהם נודדים.

לפני שאתה יוצא לספארי, תוודא שהילדים שלך נקטו באמצעי הזהירות הדרושים. יתר על כן, חיוני לבדוק את עונת הגשמים. בעונה היבשה, זה יכול להיות קצת קשה לראות את כל חיות הבר. חשוב לתכנן מראש ולהבטיח שילדיך יהיו בריאים. הסיכון במלריה יכול להיות מופחת על ידי נטילת גלולות מלריה, אשר יעילות מאוד.

כדי להפיק את המירב מהספארי שלך, זכור לארוז מגוון פריטים עבור ילדיך. בחנות הספארי יש כמה מצרכים שניתן לרכוש לטיול ספארי של ילד. אתה צריך גם לארוז את השמיכה האהובה על ילד או חיה מפוחלצת. כשאתה נוסע עם ילדים, תזכור לארוז מצלמה. המצלמה שלך תהיה החברה הכי טובה שלך בטיול. זה יכול לשמש ללכידת כל רגע.

מה צריך לבדוק לפני שמתכננים טיולי ספארי באפריקה עם ילדים?

לפני הנסיעה לאפריקה, הקפידו לבדוק את הסיכון במלריה. אם אתם מטיילים עם ילדים, ודאו שהמסלול שלכם לא כולל יותר מדי פארקים, הטיול הוא לא הזמן הנכון להביא ילדים חולים, אבל זה לא רעיון רע להציג אותם לתרבות המקומית. אתה תהיה שמח שעשית. אם אתם מתכננים ספארי משפחתי, שימו לב לאמצעי הזהירות האלה והתכוננו בהתאם.

כאשר מתכנן טיולי ספארי באפריקה עם ילדים, אתה צריך לשקול את הבטיחות של הילדים שלך. זה חיוני לדעת את כללי הבטיחות במדינה. אם את נוסעת עם ילדים, תדאגי לבדוק את התקנות של הגנים הלאומיים האפריקאים לפני שאת יוצאת לטיול שלך. ודא להביא שפע של אספקה. תדאג לארוז סוודר, קרם הגנה, ושקית. זה חיוני שכולכם תשמרו על הילדים שלכם.

כאשר מתכננים ספארי, חשוב לתכנן את התקופה הטובה ביותר של השנה. באופן אידיאלי, תוכל לראות חיות בר על בסיס יומי במהלך היום. עם זאת, אם אתה רוצה להישאר במחנה לתקופות ממושכות, בדוק את מזג האוויר לפני הנסיעה. בעוד שעדיף לטייל בעונת היובש, עדיין תהיה לך הזדמנות לזהות בעלי חיים באזורים אחרים.