אזורי הצללה באמצעות רשתות צל

הצללה באזורים באמצעות רשתות בצל היא דרך מצוינת להפחית את הזוהר ולספק מקום קריר לנוח או להירגע. במפגשים גדולים או באסיפות תוכל להשתמש ברשתות אלה ככיסוי לרצפה במקום בשטיחים או במחצלות. הם גם מספקים את המגע הדקורטיבי המושלם לאזורים קהילתיים גדולים.

היכן ניתן להשתמש ברשת צל?

רשתות בצל משמשות למטרות רבות, כולל חקלאות, גינון ופלוריקולטורה. רשתות אלה שימושיות במיוחד לחקלאות לא תקינה, משום שהן מספקות גוון אחיד, שמשפר את התנובה. הביקוש לרשתות בצל עולה גם בתעשיות אחרות, כולל מסעדות-נופש, פארקי מים, וסיף. מעריכים שרשתות בצל תורמות 20 אחוז לתעשיית הטקסטיל ברחבי העולם.

רשתות בצל יכולות לשמש במגוון אקלים כדי לשלוט בחום ובאור. החומר גמיש וקל להתקנה. הוא מגיע ברמות צפיפות שונות וניתן להתאימו אישית לסוגים שונים של צמחים. ניתן להשתמש בהם בחממות, בגנים, בטרסות ובמבנים קבועים למחצה. מלבד מתן צל, חומרי רשת אלה גם מונעים התאדות. בנוסף לכך, הם יכולים להגן מפני רוח וציפורים.

בשל ההשפעות הרבות של אור השמש על הצמחים, חשוב להפחית את כמות אור השמש הנכנסת לאזור. במיוחד לפרחים, חשיפה מוגזמת לקרני אולטרה-סגול תפגע בצמחים. זה הופך רשתות בצל לצורך בטיפוח פרחים. הם יכולים להועיל לגידול צמחים ופרחים מקושטים.

כאשר בוחרים רשת צל, חשוב לבחור רשת צל באיכות גבוהה שתימשך זמן רב. הוא צריך להיות עמיד ולא קרוע בקלות כאשר הוא חשוף לשמש או לרוחות חזקות. בנוסף לכך, החומר צריך להיות קל לניקוי ולא ידעך.

כיצד משתמשים ברשתות בצל?

ניתן להתקין בקלות רשתות בצל ולהסיר אותן. אתה חייב להבטיח שהם מספיק הדוקים כדי לחסום את אור השמש בזמן שנשאר רופף מספיק כדי לאפשר אוורור. בדרך זו, אתה יכול להצל אזור במהירות ובקלות. כמו כן, הרשת ניתנת להסרה בקלות בעונות השיא. רשתות בצל מגיעות במגוון גדלים.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול להתקין רשתות בגוון שונה כדי לכסות שטח גדול. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את האזור שאתה רוצה לכסות. ואז, לבחור את המספר המתאים של לוחות. לאחר מכן, פתח את הרשת והצמד אותה למקום הרצוי. זה רעיון טוב להתייעץ עם מקצוענים אם האזור שאתה רוצה לכסות הוא גדול.

יתרון נוסף של רשתות בצל הוא שהן מגנות על אנשים וצמחים מפני קרני השמש הקשות. צמחים יכולים להישרף אם הם נחשפים ליותר מדי אור שמש. בני אדם משתמשים בקרם הגנה כדי למנוע שריפה מאור שמש ישיר, אבל לצמחים אין את המותרות הזו. רשת צל היא הפתרון לבעיה זו, במיוחד עבור גידולים הזקוקים לצל חלקי.

רשתות בצל מגיעות בצפיפות שונות ורמות של הצללה. הם חוסמים אחוזי אור שונים, כך שלרשת צפיפות שונה יהיו השפעות שונות. אזור שמקבל 50% עד 60% צל יהיה אופטימלי לירקות ופרחים. בד בגוון צפיפות גבוהה יכול גם להגן על אנשים. כמות האור שרשת הצל חוסמת תהיה תלויה בזמן של היום ובקו הרוחב של אתר ההתקנה.

מהי רשת הצללה?

רשת הצללה היא בד גדול ועמיד המשמש לחסימת קרני האולטרה סגול המזיקות של השמש. זה עובד על ידי שליטה בכמות האור הנפלטת, הכיוון, ואת המחזוריות. בצמחים גבוהים יותר יש קולטני אור המגיבים לכמות, לאיכות ולתקופות האור. קולטני האור שלהם כוללים כלורופיל, פיטיוכרומים, קריפטוכרומים ופוטוטרופינים. רשת הגוון הימנית יכולה לשלוט בצמיחת הצמח ובטיפול בו בזמן שהיא לא משנה את טווח האור.

צמחים עלולים להיפגע מאור רב מדי. חשיפה לקרני אולטרה-סגול היא אחד האיומים הגדולים ביותר לצמיחת צמחים. אם לא יינקטו צעדים מתאימים, הצמחים עלולים להיפגע קשות. למרבה המזל, רשתות בצל הן לא יקרות ופשוטות לשימוש. אם מגדלים פרחים או צמחים מקושטים, רשת צל היא דרך מצוינת להגביר את התפוקה.

רשתות בצל נמצאות בשימוש נרחב בגננות ובחקלאות. הם יכולים לספק צל לצמחים בחממות ובמנהרות פולי. הם יכולים לשמש גם לצל שתילים במשתלות. שתילים לא אוהבים אור שמש ישיר, כך רשת צל יכול לעזור למזער את הסיכון של מחלה ושריצת מזיקים.

רשתות בצל יכולות להיות סרוגות או ארוגות, ויכולות להגן על יבולים מפני חרקים ומזג אוויר חם. הם גם מספקים בקרת לחות ומחזור אוויר. יתרון גדול של רשתות צל סרוג הוא שהם מתנגדים מגוון של כימיקלים גינון וחומרי ניקוי. תכונות אלו עוזרות להם להחזיק מעמד זמן רב יותר.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.cover-sagi.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9C/