טיפים לבחירת אולפן הקלטות

לפני שאתה נכנס לאולפן ההקלטות, אתה צריך לוודא שיש לך את כל הזמן שאתה צריך. שעתיים לשיר מספיקות בדרך כלל לכמה טייקים. עם זאת, זכור כי ההקלטה תמיד לוקחת יותר זמן ממה שאתה מצפה. אז, לוודא שאתה להזמין זמן נוסף כך שאתה יכול להשלים שיר אחר במהלך ההקלטה. הנה כמה טיפים לבחירת אולפן הקלטות:

ראשית, יודע מה אתה רוצה להקליט. רוב המהנדסים ירצו מספר רב של קולות, מסילה כפולה והרמוניות. אם אתה מתכנן להקליט כלי יחיד, אתה צריך לשים בצד חצי יום. ברגע שהחלטת כמה זמן אתה צריך, זמן לוח זמנים להקלטת קולות מרובים וסולואים אינסטרומנטליים. זה יכול להיות רעיון טוב להביא מסלול מנחה לאולפן. לקחים קוליים מרובים מאפשרים לך לשכב עם קולות וחלקי כלי נגינה על המסלול.

כשאתה בוחר אולפן הקלטות, אתה צריך גם לדעת את התקציב. כמות הזמן שאתה מבלה באולפן תהיה תלויה בסוג המוזיקה שאתה רוצה להקליט. מוזיקאי ג 'אז, למשל, מבלים פחות זמן באולפן, בעוד להקות רוק תלויות במידה רבה בריבוי מעקב. אתה צריך לתכנן בהתאם, כפי שיש גורמים רבים לשקול. ברגע שתחליט על תקציב, תוכל להתחיל בחיפוש. זו יכולה להיות חוויה קסומה בשבילך!

אולפן הקלטות ידרוש הרבה זמן וכסף כדי ליצור רצועה איכותית. בין אם תבחר להקליט את השירים בעצמך או לשכור אולפן הקלטות, תצטרך להזמין פגישה מראש. בגלל שהזמן הוא כסף, רוב המוזיקאים רוצים להיכנס ולצאת מהר ככל האפשר. זה אומר שייקח למסלול אחד שעות רבות להקליט. בנוסף לכך, נדרש זמן כדי לארגן את ציוד ההקלטה, לערוך חזרות ולדון בסידורי הפרויקט.

העלות של אולפן הקלטות תלויה בסוג המוזיקה שאתה רוצה להקליט. פגישות בנות שעה עלולות לעלות 25 דולר או 3,000 דולר לשעה. עם זאת, אלה אינם במסגרת התקציב של רוב הפעולות. עדיף לתכנן מראש על ידי בחירת אולפן הקלטות שמתאים לסגנון המוזיקלי שלך. יתר על כן, זכור לחקור כל סטודיו לפני הזמנת פגישה. אחרי ההקלטות, צריך לשלוט בשירים כדי להיות מוכנים לשכפול. זה יכול לעלות עד 100 $ לשיר.

אם אתה מתכוון לשכור אולפן הקלטות, תוודא שהוא מצויד בכל מה שתצטרך. אתה צריך ממשק שמע ומערבל דיגיטלי לשחק איתו. ברגע שהציוד יוקם, תוודא שאתה בודק את רמות המכשירים ומיינן את רמות עוצמת הקול. אתה צריך גם להכין הדגמה גסה של השיר שלך לפני הכניסה לאולפן ההקלטות. זה יכול להיות פשוט כמו להשתמש בגיטרה וקלידים של MIDI עם תוכנית הקלטה.

אולפן הקלטות יכול גם לעזור לך להפיק את המוזיקה האיכותית ביותר האפשרית. שימוש בציוד הנכון והמיומנויות הנכונות הוא חשוב, כמו הקלטת שיר בבית לא ייתן לך לבטא באופן מלא היצירתיות שלך. בנוסף לאולפן הקלטות איכותי, אולפן הקלטות יכול גם לעזור לך לחסוך כסף על העלויות של השכרת ציוד. יש יתרונות רבים לשימוש באולפן הקלטות, אשר תגלה ברגע שתמצא את הנכון לצרכים שלך.

אתה תמיד צריך לעשות מחקר יסודי לפני הזמנת אולפן הקלטות. אל תבחר את זה ששמעת עליו במגזין מוזיקה. בדוק כמה אולפנים באזור שלך ולהשוות את המחירים שלהם. בבחירת אולפן, זכור לשאול על הנחות והצעות מיוחדות. כאשר להזמין אולפן הקלטות, לזכור להשוות מחירים. וזכרו שהעלות יכולה להשתנות מאוד בין האולפנים. וזכרו, תרצו להשקיע זמן בהערכת אולפנים שונים ולהחליט איזה מהם הכי טוב עבורכם.

בעוד אולפן הקלטות הוא חיוני להפקה ברמה מקצועית, אולפני בית יכולים להיות גדולים למתחילים. יש הרבה אפשרויות זולות בשוק, ואתה אפילו יכול להקים אולפן הקלטות בסלון שלך. סטודיו ביתי טוב צריך מיקרופון טוב ומסנני פופ לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף, יש ליישם את טכנולוגיית MIDI לתקשורת בין מחשבים ומכשירים. מומלץ גם לקבל הבנה של תוכניות ריצוף וידע טוב של ערבוב ושליטה.

בימים הראשונים של ההקלטה, מדיום ההקלטה היה גרמופון או דיסק מאסטר שעווה. בדרך כלל, היה צריך לבטל הקלטה אחת בגלל טעויות. הקלטת המגנטית, לעומת זאת, הופיעה לראשונה במהלך מלחמת העולם הראשונה. שידורי הרדיו הגרמניים הוקלטו מראש, ומהנדסי שמע אמריקאים גילו על כך. הם הביאו סרט מגנטי בחזרה לתעשיית ההקלטות לשימוש מסחרי. יכולת ההקלטות של אולפן ההקלטות סייעה לאמנים להקליט את המוזיקה שלהם מבלי לשכור להקה להקליט את ההופעות שלהם.

פרטים נוסף: אולפן הקלטות: קליפ נולד